آینده اسنپ چت درخشان تر از یاهو و توییتر

آینده اسنپ چت درخشان تر از یاهو و توییتر  اسنپ چت نرم افزاری است که آینده بسیار خوبی برای آن با توجه به همه گیر شدن آن پیش بینی می شود. اسنپ چت اکنون روی بسیاری از گوشی ها نصب است. درآمد اپلیکیشن پیام‌رسان اسنپ چت در سال 2019 به رقم 3 میلیارد دلار خواهد رسید […]

آینده اسنپ چت درخشان تر از یاهو و توییتر 

اسنپ چت نرم افزاری است که آینده بسیار خوبی برای آن با توجه به همه گیر شدن آن پیش بینی می شود. اسنپ چت اکنون روی بسیاری از گوشی ها نصب است. درآمد اپلیکیشن پیام‌رسان اسنپ چت در سال ۲۰۱۹ به رقم ۳ میلیارد دلار خواهد رسید که میتواند خود را بالاتر از توئیتر و یاهو قرار دهد.

 

 اسنپ چت قابلیت محبوبتر شدن در مقایسه با توئیتر، یاهو و AOL دارد و بر اساس پیش‌ بینی‌ ها میتواند در سه سال آینده درآمد خود را از بابت تبلیغات به بالای ۳ میلیارد دلار برساند.موسسه تحقیقاتی Ampere نوشته است ۵۱ درصد از کاربران اسنپ چت زیر ۲۴ سال هستند که این رقم برای فیسبوک ۲۳ درصد و برای یوتیوب ۱۷ درصد است.

آینده اسنپ چت درخشان تر از یاهو و توییتر

به گزارش پارس ناز ۵۸ درصد از درآمد ۱۴۱ میلیارد دلاری دو کمپانی فیسبوک و گوگل از روی تبلیغات موبایلی حاصل می‌شود و این در حالی است که اغلب کاربران از این تبلیغات ناراضی هستند.به همین علت اسنپ چت میتواند آلترناتیوی برای فیسبوک و … باشدکه سهامدارانش توانستند در عرض دو روز ارزش سهام آن را از ۱۷ به ۲۶ دلار ببرند هرچند در حال حاضر ۱۹ دلار معامله میشود.

 

نوآوری‌های موجود در اپلیکیشن نوظهور موبایلی باعث شده است تا بسیاری از کمپانی‌ های آی تی از قابلیت‌های اسنپ چت کپی‌ برداری کنند که فیسبوک در رأس آن قرار دارد.جالب اینجاست که ایوان اشپیگل مؤسس ۲۶ ساله اسنپ چت با ثروت ۵٫۵ میلیارد دلار جوانترین میلیاردر دنیا است که قسمت اعظم درآمد خود را صرف توسعه اسنپ چت کرده است.

 

ارزش کمپانی اسنپ چت ۲۲ میلیارد دلار، دوبرابر ارزش توئیتر است و البته با رقم ۳۹۳ میلیارد دلاری فیس‌بوک و ۵۹۶ میلیارد دلاری گوگل فاصله زیادی دارد.